Kari

Appariksi jos Pärtsiltä taas kovat treeniohjeet

Jaana ilmoittautui in

Minä sain raksahommissa ärsytettyä iskiaskivun päälle, joten liikun rajoitetusti

Kati ilmoittautui in

Tulen hieman myöhässä, työt ja yli tunnin matkat sakottaa

Jaana

Erän lentopallojaoston kauden 2024 - 2025 tiedote

TÄSSÄ UUTISKIRJEESSÄ:
- Kauden joukkueet
- Tulevat turnaukset ja tapahtumat
- Kauden maksut
- Maksu liikuntaseteleillä ja -korteilla
- Jaoston viestintään haetaan vahvistusta
Välitättehän uutiskirjeen sisällön myös uusille joukkuekavereille! Kaikki Erän avoimet treenivuorot, turnaukset ja tapahtumat tulevat Erä Lentis -nimenhuutoon. Siksi kannattaa liittyä mukaan: eralentis.nimenhuuto.com.
KAUDEN JOUKKUEET
Tähän kauteen lähdetään alla olevilla joukkueilla ja ryhmillä. Treenivuorot ja yhteyshenkilöt löytyvät osoitteesta www.eralentis.com jokaisen joukkueen sivulta.
N1 (I-sarja)
N2 Posset (II-sarja)
N3 (aluesarja)
N4 (aluesarja) - uusi
N Revanssi (Viikkari-turnaukset)
M4.0 (aluesarja)
ME (paikallissarja)
Miehet Äijät (paikallissarja)
M5 (treeniporukka)
Kuntolentopallo: kunto
Kuntolentopallo: aktiivi
TULEVAT TURNAUKSET JA TAPAHTUMAT
• 21.9. Stadin mestaruusturnaus 2024
o Jo perinteeksi muodostunut turnaus, joka on avoin kaikille lentopallojaoston jäsenille. Turnaus pidetään lauantaina 21.9. Puistolan liikuntahallilla. Sekajoukkueet jaetaan paikan päällä. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: eralentis.nimenhuuto.com.
• 30.11. Erän pikkujoulut
o Paikka & ohjelma tarkentuvat myöhemmin.
• N1 -pelit
o Naisten ykkösjoukkue pelaa kotipelinsä Lehto Areenalla (Henrik Forsiuksen tie 2). Tervetuloa kannustamaan! Mahtava tilaisuus päästä seuraamaan huippulentopalloa ovat myös joukkueiden talkoovuorot peleissä. Talkoovuoroista saat lisätietoa joukkueesi yhteyshenkilöltä.
Kaikki Erän avoimet treenivuorot, turnaukset ja tapahtumat tulevat Erä Lentis -nimenhuutoon. Siksi kannattaa liittyä mukaan:eralentis.nimenhuuto.com
KAUDEN MAKSUT
Joudumme nostamaan harjoitus- ja kilpailumaksuja tälle kaudelle. Maksut ovat pysyneet samoina viimeiset yhdeksän vuotta kustannusten kuitenkin noustessa ja seuran saamien tukien pienentyessä.
Kaikki pelaajat maksavat kaudelta jäsenmaksun ja harjoitusmaksun, jolla katetaan salimaksut ja muut yhteiset kulut. Lisenssipelaajat maksavat myös kilpailumaksun, jolla katetaan kilpailutoiminta. Poikkeuksena N1-joukkue määrittelee omat harjoitus- ja kilpailumaksunsa.
Jäsenmaksu emo-Erä-seuralle: 10 € (vuosi 2024)
Harjoitusmaksu: 290 €
Kilpailumaksu: 170 €
Maksuajat
Tänäkin vuonna laskut on jaettu maksettavaksi syys- ja kevätkaudelle.
• 7.10. ½ harjoitusmaksu (145 €) + (10 € jäsenmaksu, jollei ole maksettu keväällä)
• 29.11. ½ kilpamaksu (85 €)
• 31.1. ½ harjoitusmaksu (145 €) +  ½ kilpamaksu (85 €)
MAKSU LIIKUNTASETELEILLÄ JA -KORTEILLA
Jos maksat kausi- ja jäsenmaksuja epassilla tai Smartum-saldolla, voit tehdä sen etänä käymättä Erän toimistolla.
Epassi:
Lähetä viesti sähköpostiin: era(at)tapanilanera.fi. Viestissä tulee mainita maksajan nimi, veloitettava summa, jaosto, laskun numero ja puhelinnumero, joka on liitetty epassiin.
Smartum-saldo (maksetaan SmartumPay-sovelluksella)
Valitse: Tapanilan Erä r.y. Kun olet maksanut, lähetä maksusta viesti sähköpostiin: era(at)tapanilanera.fi. Kirjoita viestiin nimesi, summa ja jaosto.
MyEdenred-mobiilimaksu:
Valitse: Tapanilan Erä ry (ryhmäliikuntatunnit). Kun olet maksanut, lähetä maksusta viesti sähköpostiin: era(at)tapanilanera.fi. Viestissä tulee mainita oma nimi, lentopallo sekä maksupäivä ja summa

Jos sinulla on kysymyksiä maksuihin tai liikuntaseteleihin liittyen, ota yhteyttä taloudenhoitaja Elinaan (elina.1.valkonen(a)gmail.com) / 040 047 6989) tai Kaisuun (kaisu.hienonen(a)gmail.com / puh. 0400485960)
JAOSTON VIESTINTÄÄN HAETAAN VAHVISTUSTA
Hannalle haetaan kumppania jaoston viestintään ja tiedotukseen. Ole reippaasti yhteydessä Hannaan tai Ristoon saadaksesi tietoa tehtävästä ja sen eduista.
Vauhdikasta kautta kaikille!
T. Rippe ja Hanna

(poistettu pelaaja)

Tervetuloa!